論文 - Clay WILLIAMS

分割表示  25 件中 21 - 25 件目  /  全件表示 >>
  1. The development of intra-character radical awareness in L1 Chinese children: Changing strategies. ,Journal of the Chinese Language Teachers Association,49巻 2号 (頁 1 ~ 26) ,2014/06,Clay Williams

    研究論文(学術雑誌),単著,英語

  2. Emerging development of semantic and phonological routes to character decoding in Chinese as a foreign language learners,Reading and Writing,26巻 2号 (頁 293 ~ 315) ,2013/01,Clay Williams

    研究論文(学術雑誌),単著,英語

  3. Intensive English program effects on phonological/semantic word recognition,Asian EFL Journal,64巻 (頁 40 ~ 52) ,2012/11,Clay Williams

    研究論文(学術雑誌),単著,英語

  4. Chinese character decoding: a semantic bias? ,Reading and Writing,23巻 5号 (頁 589 ~ 605) ,2010/04,Clay H. Williams & Thomas Bever

    研究論文(学術雑誌),共著,英語

  5. Chinese literacy-learning strategy impact on English reading development: A case study of Taiwanese learners of English. ,Asian EFL Journal,41巻 (頁 3 ~ 23) ,2010/01,Clay H. Williams

    研究論文(学術雑誌),単著,英語

このページの先頭へ▲