学内職務経歴 【 表示 / 非表示 】
-
国際教養大学 国際教養学部 英語集中プログラム,講師,2014/09 ~ 2023/03
-
国際教養大学 国際教養学部 英語集中プログラム,助教,2023/04 ~ 継続中
論文 【 表示 / 非表示 】
-
Common Challenges of Online Classroom Management and Remedial Strategies,The Journal of Teachers Helping Teachers,9巻 1号 (頁 86 ~ 93) ,2022/01,Yuichi Tagane
研究論文(国際会議プロシーディングス),単著,英語
-
Online Chat Writing to Enhance Students' Writing Interaction and Engagement,The Journal of Teachers Helping Teachers,2022,Yuichi Tagane
研究論文(国際会議プロシーディングス),単著,英語
-
Academic Dishonesty in Extensive Reading Programs: Stories and Strategies from Student Interviews,The Language Teacher,42巻 1号 (頁 9 ~ 12) ,2018/01,Yuichi Tagane, Naeko Naganuma, Patrick Dougherty
研究論文(学術雑誌),共著,英語
-
Xreading versus Paper-based Extensive Reading: Perceptions of Students,EAP in Japan (頁 77 ~ 97) ,2018,Yuichi Tagane, Naeko Naganuma, Patrick Dougherty
研究論文(学術雑誌),共著,英語
研究発表 【 表示 / 非表示 】
-
THT Bangladesh ,国際会議,2020/10,Classroom Management in Online Education,口頭(一般)
-
The Japan Association for Language Teaching (JALT),国際会議,2019/11,Methodological Challenges in Extensive Reading Research Literature,ポスター(一般)
-
The Japan Association of College English Teachers,国際会議,2019/08,Nagoya Institute of Technology,全員留学を実現させる英語教育 ~EAPプログラムに焦点を当てて~,シンポジウム・ワークショップ パネル(指名)
-
Teachers Helping Teachers,国際会議,2019/03,Hue, Vietnam,The Impacts of a Timed Reading Activity on EFL Students' Reading Speed and Comprehension,口頭(一般)
-
The Akita JALT,国際会議,2017/09,Student-generated Methodologies to End Academic Dishonesty in Extensive Reading Programs,口頭(一般)
担当授業科目 【 表示 / 非表示 】
-
2024年度,秋学期,EAP089-N_F,TOEFL Preparation
-
2024年度,秋学期,EAP105-Q_F,EAP アカデミック ライティング
-
2024年度,秋学期,EAP083-N_F,High Intermediate Writing
-
2024年度,秋学期,EAP073-N_F,Intermediate Writing
-
2024年度,秋学期,EAP079-N_F,TOEFL Preparation
学外の社会活動 【 表示 / 非表示 】
-
大曲仙北中学校英語暗唱弁論大会,2016/08 ~ 継続中
大曲仙北中学校英語暗唱弁論大会 審査員
-
高大連携授業「国際教養学への招待~Invitation to International Liberal Arts~」,2016/06 ~ 継続中
高大連携授業にて"Introduction to TOEFL-ITP"の講座を担当。