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学歴(大学院) 【 表示 / 非表示 】
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オハイオ州立大学 教育学部 教育心理学
修士課程,2018/08,修了,アメリカ合衆国
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オハイオ州立大学 教育学部 教育心理学
博士課程,2020/05,修了,アメリカ合衆国
論文 【 表示 / 非表示 】
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Investigating social studies teachers’ implementation of an immersive history curricular unit as a cybernetic zone of proximal development,Investigating social studies teachers’ implementation of an immersive history curricular unit as a cybernetic zone of proximal development,10巻 1号 (頁 2171183) ,2023,Tilak, S., Glassman, M., Lu, M., Wen, Z., Pelfrey, L., Kuznetcova, I., Lin, T.-J., Anderman, E., Calvit, A. M., Ching, K., & Nagpal, M.
DOI:https://doi.org/10.1080/2331186X.2023.2171183,研究論文(学術雑誌),共著,英語
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MUVEs in higher education: A design case for Second Life,MUVEs in higher education: A design case for Second Life,31巻 2号 (頁 111 ~ 147) ,2022,Kuznetcova I., Glassman M.
研究論文(学術雑誌),共著,英語
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Applications of cybernetics to psychological theory: Historical and conceptual explorations,Applications of cybernetics to psychological theory: Historical and conceptual explorations,32巻 2号 (頁 298 ~ 325) ,2022,Tilak, S., Glassman, M., Kuznetcova, I., & Pelfrey, G. L.
DOI:https://doi.org/10.1177/09593543211053804 ,研究論文(学術雑誌),共著,英語
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Using a mobile Virtual Reality and computer game to improve visuospatial self-efficacy in middle school students,Using a mobile Virtual Reality and computer game to improve visuospatial self-efficacy in middle school students,192巻 (頁 104660 ~ ) ,2022,Kuznetcova I., Glassman M., Tilak S., Wen Z., Evans M., Pelfrey L., Lin T.-J.
DOI:https://doi.org/10.1016/j.compedu.2022.104660,研究論文(学術雑誌),共著,英語
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The construction and validation of the Visuospatial Self-Efficacy (VSSE) scale,The construction and validation of the Visuospatial Self-Efficacy (VSSE) scale,31巻 (頁 1 ~ 14) ,2022,Kuznetcova I., Porter C., Peri J., Glassman M.
DOI:https://doi.org/10.1007/s10956-022-09964-1,研究論文(学術雑誌),共著,英語
科研費(文科省・学振)獲得実績 【 表示 / 非表示 】
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若手研究,2022/04 ~ 継続中,English Medium Instruction in Japanese universities
研究発表 【 表示 / 非表示 】
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The 6th J-CLIL conference,国内会議,2023/07,Tohoku university,Unlocking the “E” in EMI: Supporting students’ language development through the curricular integration of ChatGPT,口頭(一般)
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AERA 2023,国際会議,2023/04,The role of digital citizenship in producing collective efficacy: A Structural Equation Modeling approach,ポスター(一般)
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JALT 2022,国際会議,2022/11,Fukuoka International Congress Center,The whys and hows of an International language practice online community,シンポジウム・ワークショップ パネル(公募)
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AERA 2022,国際会議,2022/04,A Mixed methods approach: Fostering elementary students’ collective efficacy in a Digital Civic Learning curriculum,ポスター(一般)
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APA 2021 ,国際会議,2021/08,Student experiences with distributed communication platforms in elementary classrooms during COVID-19,ポスター(一般)
担当授業科目 【 表示 / 非表示 】
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2024年度,秋学期,DGT330-1_F,人工知能と人類
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2024年度,秋学期,SAR390-14_F,留学と自己省察: AILA III
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2024年度,秋学期,CCS120-1_F,コンピュータ・リテラシー
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2024年度,秋学期,DGT340-1_F,世界のデジタルコミュニティ
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2024年度,春学期,DGT200-1_S,学習と科学技術