|
Joe SYKES
|
||||
|
学歴(大学院) 【 表示 / 非表示 】
-
University of Westminster PhD Education
博士課程,2023/05,修了,グレートブリテンおよび北部アイルランド連合王国(英国)
-
University of Sheffield PhD Education
博士課程,2016/01,単位取得満期退学,グレートブリテンおよび北部アイルランド連合王国(英国)
学内職務経歴 【 表示 / 非表示 】
-
国際教養大学 言語異文化学修センター,コーディネーター,2012/04 ~ 2016/03
-
国際教養大学 国際教養学部 英語集中プログラム,講師,2012/04 ~ 2024/03
-
国際教養大学 国際教養学部 英語集中プログラム,助教,2024/04 ~ 継続中
職歴 【 表示 / 非表示 】
-
Nova Group, Japan,English Instructor,2001/04 ~ 2005/03
-
ABC College, New Zealand,English Instructor,2005/04 ~ 2006/03
-
Nova Group, Japan,Teacher Trainer,2006/04 ~ 2007/03
-
James English School, Japan,Regional Director of Studies,2007/04 ~ 2010/03
-
Akita University, Japan,Assistant Professor,2010/04 ~ 2012/03
所属学会 【 表示 / 非表示 】
-
Japanese Association of Language Teachers (JALT),1900/04 ~ 継続中,日本
-
Learner Development JALT Significant Interest Group,1900/04 ~ 継続中,日本
論文 【 表示 / 非表示 】
-
It's not where you go; it's what you do when you get there,ILAC Selections 2011,2013,Joe Sykes, Marjo Mitsutomi
研究論文(国際会議プロシーディングス),共著,英語
-
Establishing Self-Access in Akita University,Annual Research Report of General Education: Akita University,13巻 ,2011,Joe Sykes
研究論文(大学,研究機関紀要),単著,英語
-
Facilitating Reflection on Implicit Learner Beliefs through Metaphor Elicitation,Journal of the Pan-Pacific Association of Applied Linguistics,15巻 1号 (頁 91 ~ 113) ,2011,Joe Sykes
研究論文(学術雑誌),単著,英語
-
Promoting self-awareness through metaphor elicitation,Learning Learning,18巻 1号 (頁 11 ~ 19) ,2011,Joe Sykes
研究論文(研究会,シンポジウム資料等),単著,英語
著書 【 表示 / 非表示 】
-
Hidden Diversity in Japanese Classroom,Sense Publishers,2017/01,Sykes, Joe
単行本(学術書),単著,英語
研究発表 【 表示 / 非表示 】
-
JASAL Annual Conference 2019,国際会議,2019/11 ~ 2019/12,Otemon Gakuin University ,Participatory Student Research as Self-Access Learning,口頭(一般)
-
JALT International Conference,国際会議,2019/11,Winc Aichi,Learners as Co-Researchers: Actively Learning about Active Learning ,ポスター(一般)
-
Asia TEFL 2018,国際会議,2018/06,Video portfolios: enabling language learning by engaging learner autonomy,口頭(一般)
-
Akita JALT chapter meeting,国際会議,2018/06,Video portfolios: enabling language learning by engaging learner autonomy,口頭(一般)
-
Hawaii International Conference on Education ,国際会議,2018/01,Taking control: how learners take control over their learning to cope with challenges to their identity in a Japanese international liberal arts university,口頭(一般)
担当授業科目 【 表示 / 非表示 】
-
2024年度,秋学期,EAP106-N_F,EAP アカデミック・リスニングとスピーキング
-
2024年度,秋学期,EAP084-N_F,High Intermediate Listening & Speaking
-
2024年度,秋学期,EAP106-P_F,EAP アカデミック・リスニングとスピーキング
-
2024年度,秋学期,EAP074-N_F,Intermediate Listening and Speaking
-
2024年度,春学期,EAP084-A_S,High Intermediate Listening & Speaking