基本情報

写真a

Cherie BROWN


職名

助教

国籍

ニュージーランド

研究分野

JA

学内職務経歴 【 表示 / 非表示

  • 国際教養大学 国際教養学部 英語集中プログラム,講師,2012/04 ~ 2017/03

  • 国際教養大学 国際教養学部 英語集中プログラム,助教,2017/04 ~ 継続中

 

論文 【 表示 / 非表示

  • Using a Collaborative, Project-based Learning Approach to develop English Language learning Skills: Producing Community Radio Programs,THT Journal,2014,Brown, C.

    研究論文(学術雑誌),単著,英語

  • Analysing the Effectiveness of Textbooks for Vocabulary Retention,Vocabulary Learning and Instruction,2014,Ruegg, R. & C. Brown

    研究論文(学術雑誌),共著,英語

  • A Two-phase University Academic Writing Programme for Lower Level Japanese Learners of English as a Foreign Language,Comparative Culture ,2010,Brown, C. and J. Christmas

    研究論文(学術雑誌),共著,英語

  • Dear Teachers in Bangladesh...,Learner-Centredness in the English Language Classroom, Bangladesh.’ In Learner-centred Teaching and Networking Project (A Project-end Publication of Fulbright Alumni Project 2009/2010),2009,Brown, C.

    研究論文(学術雑誌),単著,英語

著書 【 表示 / 非表示

  • Partners in the Classroom: Collaborative English Language Teaching and Learning Projects,AIU Press,2014,Brown,C. and E.Brown

    その他,共著,英語

  • Max Vocab: 'Fun Lessons in the English Language' and 'Journeys in the English Language',Harcourt Education (an imprint of Heinemann Education),2004,Cryer, M. and C. Brown

    その他,共著,英語

研究発表 【 表示 / 非表示

  • THT Conference,国際会議,2014/08,Hue University College of Foreign Languages, Hue, Vietnam,Large Group Discussion Activities,口頭(一般)

  • JALT Vocabulary SIG Symposium,国際会議,2014/06,Analysing the Effectiveness of Textbooks for Vocabulary Retention,口頭(一般)

  • PAN SIG (JALT),国際会議,2014/05,Beyond the Textbook: Lessons from Vietnam,ポスター(一般)

  • THT Conference,国際会議,2013/06,Hue University College of Foreign Languages, Hue, Vietnam,Self-consciousness and 'Public' Performance in the Language Classroom: Ideas for working with anxious learners,口頭(一般)

  • THT Conference,国際会議,2013/06,A Travel Fair: Building an integrated skills' project from activities in a prescribed textbook to extend speaking and listening opportunities for EFL learners.,口頭(一般)

全件表示 >>

 

担当授業科目 【 表示 / 非表示

  • 2017年度,春学期,EAP072-A_S,Intermediate Reading

  • 2017年度,春学期,ENG101-4_S,アカデミック・リーディング

  • 2017年度,春学期,ENG101-3_S,アカデミック・リーディング

  • 2016年度,秋学期,EAP072-N_F,Intermediate Reading

  • 2016年度,秋学期,ENG101-5_F,アカデミック・リーディング

全件表示 >>