基本情報

写真a

Mary Frances AGNELLO


職名

教授

国籍

アメリカ合衆国

学内職務経歴 【 表示 / 非表示

  • 国際教養大学 国際教養学部 英語集中プログラム,准教授,2014/09 ~ 2017/03

  • 国際教養大学 国際教養学部 英語集中プログラム,教授,2017/04 ~ 継続中

 

論文 【 表示 / 非表示

  • Enactivating radical love: Joe L. Kincheloe's teachers as researchers,Enactivating radical love: Joe L. Kincheloe's teachers as researchers,2016/09,Mary Frances Agnello

    研究論文(学術雑誌),単著,英語

  • Villain or Hero: Student Interpretations of African Trickster Tales,Multicultural Education,22巻 3/4号 (頁 20 ~ 26) ,2015/03,Hawkins, J. M., Agnello, M. F., & Lucey, T. A.

    研究論文(学術雑誌),共著,英語

  • Engaging in Diverse Classrooms: Using a Diversity Awareness Survey to Measure Preservice Teachers' Preparedness, Willingness, and Comfort,Multicultural Education,19巻 2号 (頁 24 ~ 29) ,2012/12,Fehr, M.C. & Agnello, M.F.

    研究論文(学術雑誌),Introduction, three sections, and editing,共著,英語

  • Incorporating Sustainable Development and Environmental Ethics Into Construction Engineering Education,Incorporating Sustainable Development and Environmental Ethics Into Construction Engineering Education,2010巻 ,2010,Darwish, M.M., Agnello, M.F., & Burgess, R.

    研究論文(国際会議プロシーディングス),共著,英語

  • The Social Studies Volume 98 Number 5 : Public Understanding to Political Voice : Action Research and Generative Curricular Practices in Issues and Reform ,The Social Studies Volume 98 Number 5 : Public Understanding to Political Voice : Action Research and Generative Curricular Practices in Issues and Reform ,98巻 5号 (頁 178 ~ 184) ,2007/10,Agnello, M. F

    研究論文(学術雑誌),all,単著,英語

 

担当授業科目 【 表示 / 非表示

  • 2017年度,冬期プログラム,ENG100-1_W,英作文I

  • 2017年度,秋学期,ENG110-1_F,英語文学

  • 2017年度,秋学期,ENG170-1_F,プロフェッショナル・ライティング

  • 2017年度,春学期,EAP105-C_S,EAP アカデミック ライティング

  • 2017年度,春学期,EAP105-F_S,EAP アカデミック ライティング

全件表示 >>

 
 

学外の社会活動 【 表示 / 非表示

  • Weekly conversation with Masao Ito,2016/04 ~ 2017/04

    Every week spend an hour speaking Japanese, discussing world politics, local history, and many other topics. We have enjoyed the opportunity to have conversations with someone who is not on campus. Ito has enjoyed being able to practice his English.

  • Community Garden,2015/10 ~ 2017/04

    We have rented a plot to do community garden participation. In doing so, we have met a lot of community people and have felt a part of the larger community.