|
|
|
学歴(大学院) 【 表示 / 非表示 】
-
オハイオ州立大学 教育学部 教育心理学
修士課程,2018/08,修了,アメリカ合衆国
-
オハイオ州立大学 教育学部 教育心理学
博士課程,2020/05,修了,アメリカ合衆国
論文 【 表示 / 非表示 】
-
Investigating social studies teachers’ implementation of an immersive history curricular unit as a cybernetic zone of proximal development,Investigating social studies teachers’ implementation of an immersive history curricular unit as a cybernetic zone of proximal development,10巻 1号 (頁 2171183) ,2023,Tilak, S., Glassman, M., Lu, M., Wen, Z., Pelfrey, L., Kuznetcova, I., Lin, T.-J., Anderman, E., Calvit, A. M., Ching, K., & Nagpal, M.
DOI:https://doi.org/10.1080/2331186X.2023.2171183,研究論文(学術雑誌),共著,英語
-
Applications of cybernetics to psychological theory: Historical and conceptual explorations,Applications of cybernetics to psychological theory: Historical and conceptual explorations,32巻 2号 (頁 298 ~ 325) ,2022,Tilak, S., Glassman, M., Kuznetcova, I., & Pelfrey, G. L.
DOI:https://doi.org/10.1177/09593543211053804 ,研究論文(学術雑誌),共著,英語
-
MUVEs in higher education: A design case for Second Life,MUVEs in higher education: A design case for Second Life,31巻 2号 (頁 111 ~ 147) ,2022,Kuznetcova I., Glassman M.
研究論文(学術雑誌),共著,英語
-
Need satisfaction and collective efficacy in undergraduate blog-driven classes:A structural equation modelling approach,Need satisfaction and collective efficacy in undergraduate blog-driven classes:A structural equation modelling approach,38巻 6号 (頁 75 ~ 90) ,2022,Tilak S., Glassman M., Peri J., Xu M., Kuznetcova I., Gao L.
DOI:https://doi.org/10.14742/ajet.7963,研究論文(学術雑誌),共著,英語
-
The GameStop saga: Reddit communities and the emerging conflict between new and old media,The GameStop saga: Reddit communities and the emerging conflict between new and old media,27巻 7号 ,2022,Glassman M., Kuznetcova I.
DOI:https://doi.org/10.5210/fm.v27i7.11766,研究論文(学術雑誌),共著,英語
科研費(文科省・学振)獲得実績 【 表示 / 非表示 】
-
若手研究,2022/04 ~ 継続中,English Medium Instruction in Japanese universities
研究発表 【 表示 / 非表示 】
-
The 6th J-CLIL conference,国内会議,2023/07,Tohoku university,Unlocking the “E” in EMI: Supporting students’ language development through the curricular integration of ChatGPT,口頭(一般)
-
AERA 2023,国際会議,2023/04,The role of digital citizenship in producing collective efficacy: A Structural Equation Modeling approach,ポスター(一般)
-
JALT 2022,国際会議,2022/11,Fukuoka International Congress Center,The whys and hows of an International language practice online community,シンポジウム・ワークショップ パネル(公募)
-
AERA 2022,国際会議,2022/04,A Mixed methods approach: Fostering elementary students’ collective efficacy in a Digital Civic Learning curriculum,ポスター(一般)
-
APA 2021 ,国際会議,2021/08,Student experiences with distributed communication platforms in elementary classrooms during COVID-19,ポスター(一般)
担当授業科目 【 表示 / 非表示 】
-
2024年度,秋学期,SAR390-14_F,留学と自己省察: AILA III
-
2024年度,秋学期,CCS120-1_F,コンピュータ・リテラシー
-
2024年度,秋学期,DGT330-1_F,人工知能と人類
-
2024年度,秋学期,DGT340-1_F,世界のデジタルコミュニティ
-
2024年度,春学期,CPS490-10_S,総合セミナー: AILA IV